1.off bejegyzés | 1.Díj

Nagyon szépen köszönöm Patríciának! <3


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad. pipa
2. 11 dolog magamról.
3. Válaszolj 11 kérdésre.
4. Tegyél fel 11 kérdést.
5. Küld el 11 embernek.

11 dolog magamról:
-15 éves vagyok, és lány.
-Tudok nagyon boldog, és nagyon depressziós lenni.
-Olyankor nem akarok senkivel sem beszélni, mert félek, hogy olyat mondanék, amit megbánnék később.
-Van egy nyulam, akit imádooook.
-A legjobb barátnőm Simon Dorina, akit szintén imádok, a jövő írónője, asdfghj nagyon szeretem <3
-Kecskeméten lakok, elzárva a világtól, wáááá.
-Az internetbarátságban hiszek, főleg az utóbbi hónapban. <3
-A suliban nincs legjobb barátnőm, de ez egy hosszú történet.
-Elérkeztünk a 11. ponthoz.
-Ja, még csak most.

Válaszolj 11 kérdésre!
Mióta írsz? Hű, már régóta írok kis szösszeneteket, amik nem igazán publikusak (ehmm :D ), de komolyabban blogot tavaly nyár óta :)
Mi inspirál egy rész megírásában? Bármi. Ez lehet zene, egy kép, vagy akár csak az, ha ránézek a billentyűzetre.
Miért kezdtél el írni? Egyik barátnőmmel beszéltem Skype-on, és láttam, hogy valamit nagyon ír. És megkérdeztem, mit ír, és mondta, hogy blogot. És utána én is kedvet kaptam, így regisztráltam, és leírtam gyorsan valamit, amit olvastak is páran :D
Komolyan vagy csak hobbi szinten szeretsz blogot írni? Hobbi. Szerintem nem fogok írással foglalkozni, bár anyukám újságírónak szán engem, szóval ez még bizonytalan. :)
Van valami elképzelésed a jövőt illetően? Először is reménykedek, hogy 3-as legyen a földrajzdolgozatom. Utána félek a kémia miatt, és majd ráérek a jövőmmel foglalkozni. :D
Kedvenc állat? Van egy nyulam, soo nyuszi. <3
Kedvenc tantárgy? A lyukasóra!
A szüleid támogatják, hogy írsz blogot? Nem igazán. Szerintük nagyon leköt a gép, s az írás, és emiatt nem tudok eleget velük lenni. Megértem, teljesen igazuk van, és utálom magam ezért. :(
Milyen lett a félévid? Következő kérdés?! :DD
Kedvenc dal? Ez változó. Ha bulizhatnékom van, akkor a Rock the boat, és az Alive Paradise. Ha nincs, akkor bármilyen szám, ami sírni lehet.
Örülsz a díjnak? Hogy a rákba ne örülnék?! (:

Kérdéseim:
Sajnálom, de csak 5 lesz, fáradt vagyok, és nyűgös. 
Miért szeretsz írni?
Kedvenc blogod?
Tartod mással Bloggerossal is a kapcsolatot?
Hány éves vagy?
Milyen színű zokni van rajtad?

Küld el 11 embernek!
Sajnálom, de csak 3 lesz, fáradt vagyok és nyűgös.
1. Dorka
2. Ever
3. Lexii


1 megjegyzés:

  1. Drága Eleanor!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat!<33 :')
    Millió puszi, Lexii

    VálaszTörlés