Chapter 6: Méreg

Sziasztok Drága Olvasók! Sajnálom, hogy ennyit késtem, de ha volt ötletem, nem tudtam géphez ülni, ha pedig ide tudtam szabadulni, ötletem nem volt. Így hát kérlek nézzétek el nekem, de ez a rész elképesztően borzasztóan rossz lett, remélem a következő tűrhetőbb lesz.. Mert ez lett az eddigi legrosszabb rész szerintem. Soo, jó olvasást! ((if it's possible))


________________________________________
___________________

A zene hangosan dübörög a ház minden pontján, és mindenhol seggrészeg emberek rohangálnak. Zayn szorítása erősebb lesz a derekam körül, és közelebb von magához, amíg ő pár sráccal beszélget. Kissé kínosan emelem ajkaimhoz a papírpoharamat, amiben valami koktélféleség lehet. Nem tudok csatlakozni a témához, és meglepő kíváncsisággal fülelek fel a "banda" szóra. Igyekszek feltűnés nélkül hallgatózni, ezért fejemet elfordítom az ellenkező irányba, hogy ne legyen annyira észrevehető célom. Idegen neveket említenek, néha némi agresszióval. Megborzongok a tudatra, hogy mit fognak majd csinálni, vagy mit műveltek már, ezekkel az ismeretlen emberekkel. Még nem ismerem Zayn-t és az életét, ezért nem tudom, mennyire tud kegyetlen lenni, ha egy embert adnak a kezei közé.

A pohárban lévő színes löttynek már elcsépelt íze van, és idegesítően meleg is. Melegem van. Idebent súlyos levegőhiány van, belőlem pedig egyre jobban kitörni készül a gyerekkorom óta jelenlévő tömegiszonyom. Egyáltalán mit keresek én itt egy ilyen férfival az oldalamon egy leheletnyi ruhában? Sohasem éreztem magam még ennyire pocsékul, ráadásul ez a furcsán borzasztó ízű koktélféleség hányingert okoz gyomromban, így idegességem keveredik a hányingerrel.

-Minden oké? - súgja nekem oda halkan, én pedig üveges tekintetemet felé fordítom.

-Persze - lehelem halkan, és veszek egy mély levegőt. A gyomrom egyre jobban görcsöl, és a fejem is zúg. De mindezek ellenére nem akarom, hogy azt lássa rajtam, hogy egy enyhe bulitól gyenge leszek.

-Biztos? - kérdezi, meglepően gyengéden, mire egy fáradt mosolyt festek kiszáradt ajkaimra, és halványan bólintok. A fejem biztosan fehér, de remélem, a hely sötétsége eléggé eltakarja fokozatosan fehéredő orcámat.

Karját átdobja a vállam felett, így közelebb húzva engem hozzá. Az ajkamba harapva próbálok meg nem arra figyelni, ahogy minden fiú végignéz rajtam perzselően fekete szemeikkel. Szinte kínosan érzem magam, ahogy ajkukba harapva néznek végig rajtam, és minden idomomon, amiket a ruha nem takar. Feszengve bököm meg óvatosan Zayn oldalát, jelzésképp, hogy elég kínos a jobb oldalaként állni, és tűrni az égető pillantásokat.

-Menjünk kérlek - súgom halkan neki, mire érdeklődve felém fordítja a fejét. Számat elhúzva nézek a csoportra, akik még mindig engem néznek. Fogása szorosabb lesz a vállamnál, és hallom heves lélegzetét. Csak ezt ne. Nem akarom, hogy balhézzon, nem akarok balhét. Nem itt. Nem most.

-Azok miatt? - hangjából agresszió sugárzik, ahogy hevesen ejti ki a szavakat a száját. Már csupán durvább hangvételétől összerezzenek, nem csupán attól, hogy miket tud művelni, ha igazán dühös.

-Dehogy - rázom meg a fejem, hangomból tükröződik a bizonytalanságom, és a remegésem, tekintetemet felé irányítom. - Csak nem érzem jól magam - hazudok, meglepően bátran.

-Mondtak valamit? - pillantását felém fordítja, ijedt szemeim találkoznak szikrázó szempárával, amik most sötétebben csillognak.

Többször megrázom a fejem, ijedten nézek fel rá. Szeme sötétebb, és légzése hevesebb lesz, ahogy hallom, hogy mondanak valamit rám. Kezeimet mellkasához vezetem, és gyengéden visszatolom őt, hogy ne próbáljon meg azokra a fiúkra támadni.

-Kérlek, nem akarok balhét - suttogom halkan, és mélyen az ajkamba harapok. Szíve hevesebben ver, és biztos vagyok benne, hogy mögöttem most vigyorognak Zayn reakcióján. És valószínűleg ez ad Zayn-nek egy okot a támadásra.

-Tudod mit mondtak rád? - arca undorba torzul, ahogy fejét felém fordítja.

-Nem akarom tudni - súgom, és lehunyom a szemem. - Azt szeretném, ha nem csinálnál balhét. Nem érdekel, mit mondanak rám.

-Azt, hogy mennyire basznivaló vagy - köpi ki száján a mocskos szavakat, nyers hangja még több undort hoz a szavak jelentésének. - Ezt nem engedhetem, a kurva életbe is!

-Kérlek - lehelem halkan, és erősebben szorítom őt vissza. Hallom őket nevetni mögöttem, de ők most hidegen hagynak engem. Az egyetlen személy, akire figyelni tudok, az Zayn, akinek heves szívverése fokozatosan átterjed rám is, ezzel fokozva nyugtalanságom, és remegésem.

-Ezek a faszok túl sokat képzelnek magukról! - hanghát megemeli, nem tudja eltitkolni előlem hangjában rejlő indulatot, s agressziót. Kicsit megijedek tőle, de itt most nem csinálhatom meg, hogy gyenge legyek. Nekem kell őt visszafognom, hogy senki se sérüljön meg ma este.

-Hagyd őket, kérlek - súgom elgyengülve. Ujjaimmal erősebben markolom a pólóját, tudom, hogy képtelen leszek őt visszafogni, hogy megüssön valakit. De minden erőmmel meg kell próbálnom, bármennyire is tudom, hogy túl gyenge vagyok egy ilyen férfi visszatartásához.

Szemeimet mélyen behunyom, és lábujjhegyre állok, hogy körülbelül egy magasságban legyek Zayn-nel. Nincs más választásom, biztos vagyok benne, hogy ezzel az akciómmal le tudom őt állítani. Ajkaimat erősen nyomom az övéinek, de ügyelek arra, hogy ajkaimat szorosan összezárjam. Először meglepődöttség járja át vonásait, de ahogy karjaimat a nyaka köré kulcsolom, ajkait szétnyitja, és erősebben csókol vissza. Érzem nyelvén a  tömény alkoholt, de ez még jobban feltüzel, így szorításom erősebb lesz a nyaka körül. Kezeit érzem a derekam körül, óvatosan közelebb csábít magához. Testemnek nem tudok parancsolni, ajkaim szétválnak akaratom ellenére, utat engedve nyelvének, ami azonnal érzéki táncra hívja az enyémet. Testem megadta magát neki, nem tudok elválni tőle. Minden erőmmel azon vagyok, ahogy félbeszakítsam, de annyira rabja lettem csókjának, hogy képtelen vagyok elszakadni tőle.

-Mindig veszekedhetnénk - zilálja, ajkaival gyengéden súrolva az enyémeket. Leheletünk összekapcsolódik, szemeimet még mindig behunyva tartom, ragaszkodva ahhoz az érzéshez, amit a csókja váltott ki belőlem. Szégyellem magam, amiért ennyire el tudok gyengülni tőle, mikor erősnek kellene lennem. Ajkaimon még mindig érzem csókjának ízét, a szívem újra utána sóvárog. De parancsolnom kell az érzelmeimnek, ha nem akarok még nagyobb bajba kerülni.

-Jó volt? - súgja rekedtesen, én pedig sóhajtok már csupán a hangjára. Sóvárogva tűröm hideg ujjainak érintését az arcomon. - Azt akarod, hogy újra megcsókoljalak?

A szívem igent mond, az agyam nemet. Tehetetlenül az agyam mellett döntök, és nemlegesen megcsóválom a fejem. A fejemet lehajtom, és tornacipőm orrát kezdem bámulni. Teljesen kínosan érzem magam a magánakcióm miatt, de az megy a fejemben, hogy csak azért csináltam, hogy visszafogjam őt a kialakuló balhé miatt. Így már kevésbé szégyellem magam, de még mindig nem vagyok kibékülve a tettemmel.

-Gyere! - hangja tele van vággyal irántam, a szavak rekedtesen hagyják el a száját. Ujjait a csuklóm köré fonja, és erősen megszorítja. Felszisszenek az égető érzésre, azonban ez őt nem igazán zavarja. Erőszakosan tör utat nekünk a tömegben, ujjai egy pillanatra sem engedik el a kezemet.

Zayn a pulthoz vezet engem, szorítása enyhül a csuklóm körül. Hallom, hogy rendel nekünk valamit, én pedig tehetetlenségemben a felsőm szélét piszkálom. Felém fordul, magabiztos, önelégült mosollyal az ajkain. Kicsit megijedek attól a mosolytól, szavai még mindig a fülemben ismétlődnek. Ez lesz az az este, amit soha nem fogsz elfelejteni. Nem értem, miért húzódnak szélesebb mosolyra ajkai, ahogy rám néz. Valószínűleg arcom tükrözi a belső állapotom.

-Gyere ide - kezét kinyújtja elém, én pedig sután odalépkedek hozzá. Kezemnél fogva közelebb húz magához, szétnyitja a lábait, hogy közéjük férhessek. Elpirulok hirtelen jött közelsége miatt, szemeimet mélyen behunyom. Orromba beférkőzik parfümjének kellemes, férfias illata, elkábítva az érzékeimet.

-Megígértem, hogy nagyon jó estéd lesz, igaz? - suttogja rekedtesen, égető szempárja megtalálja az enyémeket. Egy pillanatra megszakítja a szemkontaktust, hátrafordul a kikért italokért, és az egyik poharat odanyújtja nekem. - De ahhoz kellenek ezek.

-Nem iszok alkoholt. - tiltakozok halkan, fejemet lehajtom. Utálom, hogy mindig olyan tettei vannak, amik szégyellősé tesznek engem az szemében.

Fejét oldalra fordítja, úgy vigyorog rám. Szemei pimaszul csillognak, ahogy végignéznek rajtam. Lassan, égetően, kínosan.

-Akkor máshogy mondom, édes - suttogja rekedt hangján. - Azt akarom, hogy idd meg.

-Nem iszok alkoholt - tiltakozom kicsit bátrabban, de még mindig félek, hogy remegő hangomból nem tudja kiszűrni a bátortalan hangokat.

-Idd meg! - fenyegető alakja felém tornyosul, szemei sötétebben csillognak.

Kezeivel megfogja a csuklómat, és erősebben megszorítja. Aprót nyögök a szúró érzésre, ő pedig erősebben szorítja, egy pillanatnyi enyhülést sem hagyva.

-Megiszom - szűröm ki a fogaim között, és érzem, hogy ujjai elválnak a csuklómról. Kezem remeg, ahogy a poharat az ajkaimhoz emelem. Az alkohol undorító szaga az orromba szökik, Zayn illata eltűnik az orromból. Szemeimet mélyen behunyom, és az alkoholt egy pillanat alatt iszom meg. Köhögni kezdek a maró érzésre, ahogy végigsúrolja a torkomat. Szemeim könnybe lábadnak, ahogy a borzasztó ízű folyadék kezdi elborítani a testemet, égő érzést hagyva mindenhol.

-Jó kislány - súgja Zayn, és egy pillanat alatt ő is lehúzza az alkoholt. - Gyere ide, és ne játszd a törékeny kisvirágot!

Remegni kezdek, de közelebb lépek hozzá. Kezemnél fogva ismét közelebb húz magához, testem estelenül esik combjai közé. Ujjával az arcomat simogatja, mire muszáj behunyom a szemeimet. Olyan gyengéd, és törődő, de tudom, hogy ma éjszaka sokkal vadabb lesz velem.

-Mit fogunk ma este csinálni? - suttogom elhalóan, szememet kinyitom, és csodálatos, férfias arcára nézek. A gyengédség helyét fokozatosan kezdi átvenni a vágy,a hogy égetően végignéz testem minden pontján.

-Bármit, amit csak el tudsz képzelni, édes - mosolya újra az arcára ül, és kezeit a fenekemre vezeti. Fenekemnél fogva közelebb húz magához, csípőm találkozik merevedésével, amit nadrágon keresztül is érzek. Megremegek a tudatra, az elképzelt illúzióra, milyen lesz, ha a lábaim közé fog állni, és belém tolja magát.

-Induljunk, mert nem akarok csupán a melleid látványától elélvezni - nyögi hangosan, kezeit levezeti a fenekemről. Az ujjaim után nyúl, én pedig kicsit távolabb állok tőle, hogy fel tudjon állni a székből. Ujjainkat összekulcsolja, és gond nélkül vezet ki a buliból a részeg emberek között.

Félek.




4 megjegyzés:

  1. Drága Eleanor!:)
    Szerintem egyáltalán nem volt rossz, SŐT!!:) Ne becsüld alá magad!:)<3 Csodálatos lett, még mindig imádom, ahogyan téged is!:)<3 Csak azt tudom, mondani, hogy nagyon tetszett, és siess a kövivel!:)
    Millió puszi xxLexii<3

    VálaszTörlés
  2. ez egyszerűen fantasztikus lett!!! *--* nagyon ügyi vagy, várom a következő részt :**

    VálaszTörlés
  3. Jujujuuujjjj nagyon jó lett, imádtam olvasni *-* Hamar kövit, mert megöl a kíváncsiság :3 :D :*

    VálaszTörlés