Chapter 5: Korlátok nélkül

Sziasztok Kedves Olvasóim! :) El is készült az 5. fejezet, és hű..már 11 feliratkozónál járunk. Csodálatosak vagytok, ígérem, mindjárt válaszolok a kommentekre is, nagyon jól estek, nagyon cutiek vagytok! ^^ Megkapta a blog az első kritikáját is, amit Lexii írt, köszönöm szépen, nagyon jól esett, nagyon édes vagy! ^^ Valamint mindjárt kirakom a cseréket is, csak nagyon siettem, hogy végre írjak valamit. :)
U.I.: a helyesírási hibákért bocsánat, képes vagyok rá x
További szép estét, 
Eleanor Blue x



A buliban, ahová Zayn vezet engem, rengeteg ember lehet, mivel már a házon kívülről is lehet hallani az emberek röhögését. Önkéntelenül ugrik össze a gyomrom a gondolatra, hogy milyen mocskos dolgok fognak odabent történni órákon - vagy talán már perceken -, belül. Zayn fogása szorosabb lesz a derekam körül, míg én zavartan lépkedek mellette.

-Ne félj már - súgja oda nekem, hangja meglehetősen törődő zord viselkedéséhez képest. - Érzem, hogy remegsz.

Erőtlenül bólintok, és próbálom kontrollálni lépéseimet, hogy ne essek össze Zayn mellet. A lábaimból mintha fokozatosan szállna ki az erő, azt érzem, hogy perceken belül összeeshetek.

-Mitől félsz? - halkan kérdezi, derekamnál magával szembe fordít. Egy pillanatra megállunk, és érzem, hogy közelebb húz magához. Kicsit megnyugszom, ahogy csípőm nem találkozik a merevedésével. Nem nézek a szemébe, mellkasát bámulom, a v nyakú pólóját, ami egy nyakláncot rejt el. Fekete pólója tökéletesen kiemeli izmos mellkasát, én pedig az ajkamba harapva próbálok nem arra gondolni, mennyire jó érzés is lenne feküdni rajta.

-Attól, hogy bántani fogsz - súgom halkan, ujjaival az arcom puha bőrén siklik. Az ujjakkal, amik percek előtt még a bugyimban jártak. Megborzongok erre a tudatra, és érzek egy harmatnyi libabőrt végigfutni a testemen. Ujjaival egy pillanatra megáll az arcomnál, és állam alá vezeti őket. Kényszerít engem, hogy nézzek a szemébe, de erre egyszerűen képtelen vagyok. Annyi a letisztázatlan érzésem vele kapcsolatban, hogy képtelen vagyok vele szemkontaktust kialakítani.

-Bonnie - gyengéd hangja annyira ösztönösen jön belőle, hogy elgondolkodok azon, hogy biztos ugyanaz a Zayn áll-e előttem, mint akivel idáig utaztam. - Nem foglak bántani.

Fejemet halványan megrázom. Nem hiszek neki, biztos vagyok benne, hogy azok a szándékai velem, hogy megerőszakol, és örökké magához láncol. Ezzel a jelöléssel a kezemen már mindenkinek megmutatta, hogy az övé vagyok. Örökké. Hiszen ez nem olyan seb, ami pár év alatt lekopna rólam, ez már a bőrömbe vésődött, úgy, ahogy az ő élete az enyémbe.

-Meg fogsz erőszakolni, és nem fogok tudni tiltakozni ellene - közlöm vele a nyilvánvalót, hangom mintha erősebb lenne, mint amilyen állapotba vagyok.

-Nem hívják erőszakolásnak azt, ha mind a ketten akarják - hangja annyira nyers, annyira magabiztos, és ez rémisztő. Rémisztő, hogy ennyire magabiztos magában, és biztos vagyok benne, hogy nem én leszek az első ember, akivel lefeküdt már.

-Hány lányt erőszakoltál már meg? - pár centit hátralépek tőle, erőt veszek magamon, és a szemébe nézek. A sötét szempár csillog, ahogy tekintetét rajtam tartja, kivételesen nem a melleimen, hanem az arcomon. Szikrázó szemei egy pillanatra sem hagyják el az enyéimet, kitartóan nézi minden rezdülésemet.

-Egy párat - ajkát megnyalja, jobb szemöldökét felhúzza. Nem törődöm stílusa még ijesztőbb, társulva a veszélyes hanglejtéssel, és a hangjában lévő rekedtséggel. Ez így együtt egy veszélyes párost alkot, és ezek keresztezéséből született meg Zayn.

-Az mit takar? - érzem heves szívverésem, az ajkaim száradtabbak, mint valaha. Csak remélni tudom, hogy nem hallja zakatoló szívverésem, ahogy közelebb lép hozzám.

-Körülbelül 10-et - karomnál fogva magához húz, melleim kemény mellkasának ütköznek. Számból önkéntelenül kel ki egy sóhaj, és az ajkamba harapva próbálom visszafogni a kitörő nyöszörgéseket, ahogy kezét a farzsebembe csúsztatja, és erősen a fenekembe markol.

-10 lányt dugtál meg, teljesen érzelemmentesen? - a szavak akadozva buknak ki a számból, néha vegyülve egy apró nyöszörgéssel, ahogy Zayn ujjait az anyag alá vezeti. Ereje bénító, ha akarnék sem tudnék szabadulni erős fogásából. Csak nyöszörögve tűröm, ahogy jéghideg ujjai a fenekem forró bőrén járnak. Szemeimet behunyom, ahogy erősen belemarkol újra, és közelebb húz magához.

-Hidd el, azok a lányok bármit megtettek volna azért, hogy én dughassam meg őket - a hangjában tömény magabiztosság van, és ez még félelmetesebbé teszi őt a szememben. Tekintete engem figyel, a reakciómat. Arcomra kiül a félelem, és a rettegés párosából kialakult undor, és igyekszek kilépni erős fogásából. Kezeivel erősebben markolja a fenekemet, erősen tart magánál, nem enged elmozdulni.

-Hogy volt szíved hozzá? - lehelem, szemeimmel gyönyörű férfias arcán járva. Még mindig nem tudom felfogni; az ilyen emberek miért ilyen könyörtelenek?

-Ebben a világban nem a szíved irányít, édesem - könyörtelen hangjában nem tudja burkolni a leheletnyi agressziót. Megijeszt, ahogy a sötét szempárok még jobban feketék lesznek, ahogy fejét a vállamra hajtja, így fenekem csupasz számára. Kezeivel elhúzza az anyagot a bőrömről, nyöszörgök a hideg fuvallatra, ahogy a levegő forró bőrömhöz ér.

-Itt nincsenek érzelmek, nincs érzelmi kötelék. - apró puszit lehel fedetlen vállamra, mire szememet behunyom. - Itt csak a zord világ van. 

-Amibe neked köszönhetően én is bekerültem - szűröm ki a fogam között, mire beleharap a vállamba. Fogai erősen harapják a fedetlen bőrömet, mire ajkaimat egy hangos nyöszörgés hagyja el.

-Csak boldog lehetsz tőle, hogy velem vagy - morogja halkan, és egy futó puszit helyez a vállamra, Elhajol tőlem, ajkain egy játékos mosollyal. Ezzel teljesen összezavar engem, ujjait még egyszer végigfuttatja a fenekem bőrén, majd végül teljesen elszakad tőlem.

-Repesek az örömtől - motyogom magamnak, és remélem, hogy nem hallotta. Reményeim szertefoszlanak, ahogy csuklómnál fogva erőszakosan közelebb ránt magához, és egy erőszakos csókot nyom az ajkaimra. Számat összezárom, undorodom tőle, minden részétől.

-Lesz még olyan idő, amikor örülni fogsz, hogy velem vagy - zilálja, elválva a csókból.

-Például? - vonom fel a szemöldököm, és őszintén érdekel, mikor fogok köszönetet mondani neki, hogy elszakított a normális életemtől.

-Például akkor, amikor egy fiú majd korlátok nélkül erőszakol meg téged - arcán mintha győztes öröm futna át, és ajkai is visszatérnek a leheletnyi mosolyhoz.

-Mit jelent a korlátok nélkül? - nyelek egy nagyot, a szívem még gyorsabban zakatol. Azzal, hogy Zayn ezeket a szavakat kiejtette a száján, kicsit mégis biztonságérzetet ad, hogy velem, és vigyáz rám. Mi történt velem?

-Úgy, hogy nem csak szimplán beléd dugja magát, és könyörtelenül megdönget, hanem még cserébe is vár valamit tőled, amiért a személyi kurvája voltál - fejti ki, mire érzem, hogy lábaimból végleg kiszállt az erő. A fejem kíméletlenül zakatolni kezd, minden elképzelt illúzióra, ahogy elképzeltem magam, ahogy egy másik fiú csinálja ezeket. Mert Zayn-ről tudom, vagyis inkább remélem, hogy nem erőszakolna meg engem, de egy teljesen idegen fiútól nem kapnék könyörületet.  

-Ezeket miért csinálják? - suttogom, fejemet lehajtom, és tornacipőm orrát kezdem tanulmányozni. Hirtelen ujjakat érzek az arcomon, és a gyengéd érintés hatására félelmem kicsit oldódik.

-Mert nekik a lányok csak szexbábuk - válaszolja halkan, s gyengéden. Hangja megnyugtató, és most érzem először azt, hogy tényleg hálás vagyok neki. Mert ha ő nem láncolt volna magához azon az estén, akkor nyitott préda lettem volna minden kiéhezett férfi számára.

-Neked is - mondom ki erőtlenül a gondolatokat, és kicsit közelebb lépek hozzá. - Különben nem erőszakoltál volna meg több, mint 10 lányt.

-Azt nem azért csináltam, mert nekem csak szexre kellenek a lányok - zavartan válaszolja, egyik különálló tincsemet az ujjai köré csavarja.

-Akkor miért csináltad? - suttogom, fejemet felemelem. Szemei visszatértek a barna színhez, újra megnyugodott.

-Hosszú történet, és nem vagyok rá túl büszke - morogja válaszul, halom a hangjában a csillogó utálatot. - De ha nagyon kíváncsi vagy rá, akkor majd egyszer elmondhatom.

Erőtlenül bólintok, de igazából fogalmam sincs, akarom-e tudni ezt az undorító, és sötét titkot az életének ezen szakaszáról. De igazából minden apró kis részlet, érdekel, milyen lehet egy mocskos, tiltott életet élni, milyen az az életmód, amit ő folytat.

-Ugye nem fogsz bántani? - kérdezem az ajkamba harapva.

Halványan elmosolyodik, arca gyengédséget sugároz rám, amitől én is fokozatosan nyugszom le.

-Soha nem foglak bántani.

6 megjegyzés:

  1. aww, tökéletes, hamar következőőőőt *---* imádlaaaak :*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett:) Imádom:)
    Siess a következővel!:)
    xxLexii

    VálaszTörlés
  3. Drága Eleanor menő jujujuju Blue!

    Látod milyen hivatalosan menő vagyok? Szóval kezdeném is a kommentemet. Vagyis, érted.
    Oké, lélegzetelállító. Annyira majom vagy, halálra rémítettél, mikor közölted velem hogy bántani fogja, erre tessék pont az ellenkezője. Gyengéd és bad boy.
    Ez nagyon csúnya volt tőled, remélem tudod.
    És úr isten, hogy "Soha nem foglak bántani" majdnem elolvadtam, tudtam hogy szeretsz engem és ezért teszed be ezt a mondatot.
    Apropó, egyébként úgy veszem észre Bonnie kissé tüzes csaj :D Mármint hogy engedi magát Zaynnek, bár ki ne engedné hmmm?
    Siess a következővel, mert tudom hol laksz és megkereslek! :D Xx

    Millió puszi, macsekod <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ever hehehe jujuju Ever!
      Hivatalosan menő vagy? Kelj fel az álmodból, drágám:DD <3
      Jóhogynem elmondom neked Facebook-on, hogy mi fog történni! ennyire azért MÉG nem hülyültem meg, haha. Persze, persze, persze, tudom.
      Igen, csak azért tettem be, gondolatolvasó vagy <3
      Nem is tudod :DDDD

      Millió puszi,
      Eleanor jujujuju menő Blue xx <33

      TESSÉK VÁLASZOLTAM :DDD <3

      Törlés
  4. Basszus, ez tök jó lett, imádtam *-* hamar köviiiiit :DD

    VálaszTörlés
  5. Drága Eleenor Blue!
    Azta, komolyan már tudok mit le írni ide, de egy szó azért mégis van: tökéletes.
    Tökéletes, mint mindig. Jól látom, hogy Zayn szíve kezd meglágyulni??? Annyira kegyetlen és mégis olyan szívdöglesztő... awh!
    Kérlek, hozd hamar a következő részt!!! <333
    Ölel és puszil: ~Patrícia

    VálaszTörlés